Sari la continut

Prezentare - Kenzo

Kenzo

Postari Recomandate

• Nickname: Kenzo
  • De ce ai ales sa joci pe serpent.ro?: Deoarece este o comunitate noua ( cel putin pentru mine ) si imi place cum este structurata.
  • Cum ai aflat de serpent.ro?: Scrolam prin servere de minecraft de pe minecraft-mp .
  • Ce ţi-a placut la serverul nostru?: Imi place cum este acesta structurat.
  • Pana acum esti mulţumit de serverul nostru?: yes
  • Caţi ani ai şi unde locuieşti?: Am frumoasa varsta de 15 ani si locuiesc in Bucuresti
  • Eşti elev/student? Daca da, in ce clasa eşti?: Sunt elev in clasa a 9a
  • Care este serialul tau preferat?: The Walking Dead
  • Ce gen de muzica asculţi?: Acestea sunt playlist-urile mele favorite din cate am - Favoritu ; numele explica multe, da n am voie sa il scriu ; Nostalgic
  • Ce alte jocuri joci?: In mare parte in ultima vreme am jucat minecraft dar ocasional mai joc si csgo, fivem si clash of clans.
  • Ce faci in timpul liber pe langa Minecraft? Ascult muzica, urmaresc filme/seriale pe diversele platforme de streaming si pe twitch
  • Ce planuri de viitor ai?: foarte complicat din cauza profilului la care am intrat, sa zicem ca a fost singuru de profil diferit din gama de licee si fix el a picat
  • Ce prieteni ai pe comunitatea noastra?: nimeni DEOCAMDATA, de abia astept sa va cunosc si sa petrecem timp impreuna
  • Ce înseamna "respect" pentru tine?: Pentru mine respectul este increderea pe care o are cnv in mine, pe care o am si eu la randu meu in aceea ca nu va facea lucruri naspa, gen vorbitu pe la spate sau vorbitul prost ( a manca mhm )
  • Ai altceva de adaugat?: nop

click

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alatura-te conversatiei

Poti posta acum si sa te inregistrezi mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te acum pentru a posta cu contul tau.

Vizitator
Raspunde la acest subiect...

×   Alipit ca text avansat.   Alipeste ca text simplu

Doar 75 emoji sunt permise.